ilooo kızlar selam kraft kenya bebek arabasımı yoksa prego calista model bebek arabasımı çok kararsız kaldım kullananlar varsa yorum rica ederim
Tuba-M55 ilooo Kraft Kenya kullanıyorum kullanımı manevrası konforu çok güzel 2 tane ekşi yönü var benim için. Bebiş küçük olduğu için açmayı tek başıma yapamıyorum. Bir de arabamızın bagajı dar biraz zor sığıyo. Haricinde çok memnunum