umutluanneadayi Yarenkavakkaya 6 haftalıkken duyamadık ama 7 haftalıkken duyduk doktora göre6+3 çıkmıştı
melegim01_ Yarenkavakkaya duyarsın cnm Allahın izniyle BEN 6+6 oldum bugün duydum karından duyamazsa vajınal duyar stres yapma cnm
1Anneadayiiii Yarenkavakkaya kişiden kişiye değişiyor canım ben 4+5 de keseyi gördüm vajinal ultrasonla 6+3 de kalp atışını duyduk ve gördük yine vajinal karından erken olabilir belki vajinal bakar doktorun
Yarenkavakkaya Ayred34 duyarım inşallah doktor cihazımız yeni demişti 4 hafta 6 günlükken keseyi görmüştü
Fulya90- Yarenkavakkaya cihazin yeni yada eski olmasinin bi alakası yok canım bebegin kalp oluşumu oluştuysa duyarsin tabi kide olusmadiysa 7 yada 8. Haftada
1Anneadayiiii Yarenkavakkaya bende baktırmak istemiyordum bunu doktoruma belirttim korkuyorum dedim zararlı bişey olsa yapar mıyım o kadar aydır uğraşıyoruz senin hamile kalabilmen için dedi ve iki defa da vajinal bakıldı Allah’a şükür bi sıkıntı olmadı
Aslaninannesi_ Vajinal hiç baktırmadım doktorum da küçük olduğu için teklif etmedim 6+0 da gösterdi bana pıt pıt atıyordu ama zayıf olduğu için dinletmek istemedi 7.hfta gittiğimde dinletti
Pharmgirl Kızlar bende perşembe kese görmeye gitcem zaman hiç geçmiyor sanki hep stres siz de öylemiydiniz