Sibelipekf Kızlar sizce ev almak için kredi çekmeli miyim yoksa biraz daha mı birikim yapmalıyım ama ev fiyatları da kesim ucacak iyice
Benzegul Sibelipekf krediyi geri ödeme durumun varsa hiç bekleme bence, sen birikim yapmaya çalıştıkça senin birikiminden daha fazla miktarda ev artıyor
surprizbebe Sibelipekf dün annem dedi ki işyerine emlak yatırımdan bi müdür gelmiş de kredi çekmek için yılbaşını bekleyin faiz oranları düşecek demiş.inanmak istiyorum 🥴
gezentianne Sibelipekf Enflasyon ülkesinde en iyi şey kredi çekmektir. Minimum peşinat maksimum kredi. İleride o krediniz maaşın yanında azıcık kalıyor.
Femay Sibelipekf kredi düştüğü an ev fiyatları değerinin bilmem kaç katı artmaya devam edecek burası Türkiye malumunuz. Şu an en azından kredi ödeyebilecek durumun varsa hiç düşünme bence
NNanelimonn Kredi faizleri düşecek evet ama ev fiyatları uçacak o nedenle bence peşinatınız varsa yeterli olacak kadar hemen alın ☺️💕
GulsenUlu Sibelipekf alacaginiz evin %75i nakit olarak hazirsa kredi cekin, faizler duserse yapilandirirsiniz. Henuz nakitiniz yeterli degilse bekleyin