Tgcerkn 39+3 de yani yarın inşallah doğumum olacak. 1 cm açıklığım vardı 4 gün önce. Suyum azalmış. Suni sancı ve epidural ile çok kolay normal doğurabilirsin dedi doktorum. Bu şekilde doğum yapıp tecrübelerini paylaşmak isteyen olur mu :))
neanladinyurdagull Tgcerkn İki normal doğumum var ikiside suni sancılı ama epidural yok.Gôrümcem belden iğneli sezeryan olmuş her soğuk havada iğne yerinin çok agridigini söylüyor burada birkaç kişiden daha okumuştum epidural yerinin soğuk havalarda agridigini