Bulute 18.haftamı bitirdim bebeğimin hareketlerini hissediyordum ama şu 2 gündür hissedemiyorum tatlı yesem bile tepki vermiyor maalesef normal midir sizce
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bulute Normalmiş. Bende 20 haftalikken 2 gün hiç hissetmemiştim. Doktor 24 hafta ve sonrasında hissetmezseniz sıkıntı demişti. Bu haftalarda zaten hareket azlığı oluyormuş
aslaninannesi7 Bulute normal canım bu haftalarda. Bende aynı şeyleri yaşadım endişe yaptım. Doktorum 24/28 haftalar arası düzene girmeye başlar dedi. Bir gün hissedip diğer gün hiç hissedemeyebilirsin dedi. ⅔ hiç olmazsa o zaman gel dedi.
Mervealya1992 Bulute aaa iyiki cıktı bu post bende suan oyleym 18 de tekme attı atıyordu artık 2 gundur tekme atmıyor bende şaştım kaldım ikinci bebem bu 14 haftadan beri hıssedıyordum tekme atıpta atmaması kafamı bulandırdı cok
Bulute Mervealya1992 benim de 2.bebeğim 13.haftadan beri hissediyorum ama tabi o zamanlar haftada 1 falandı 18.haftada nerdeyse her gün hissediyordum ama 3 gündür çok nadir hissediyorum akşam sert bi tekme attı canım acıdı
Sevgihizz Bulute korkma canım korkma bende 18deyim şuan hissediyorum ama iki üç gün hareket etmediği oldu
Bulute Sevgihizz her gün hissederken böyle olması korkuttu beni ama akşam bi tekme attı iyidir inşallah
Mervealya1992 Bulute tekme attımı sukur benımde benımde peşpeşe attı ama eşime hep soluyordum kafasını dayadı eşim dıyor o içerde suan cok hareketli merk etme diyor
Brgmde Bulute aynısını yaşadım 20 haftslığım 18den sonra 1hafta hissettim sonra 2 gün hissetmeidm 1 gün hissettim sonra 3 gün hissetmedim böyle gidiyor 28 e kdar düzensiz olabiliyormuş