Ruumis Merhabalar doktor son adet tarihime göre dosyama 7+3 yazdı ama ultrason görüntüsünde 6+6 tam olarak dedi sizce ben hesaplarken hangisinden hesaplamalıyım
Ruumis Sumeyyeky doğum da bu tarihe göre hesaplanıyor o halde öyle mi bir de sayarken 6+6 mesela demi 6+7 mi diyorum ertesi gün direkt 7. Hafta mı diyorum
isiksinem45 Ruumis Mesela 10+6 haftadasin ya canm bı diğer gün 11haftaya girmiş oluyorsun zaten 11+1degilde 11+0olarak gözüküyor 🤗
Ruumis isiksinem45 evet evet 9. Haftadayız ama ben 7. Haftada gebe olduğumu öğrendim öncesinde hiçbir belirti de vermemişti🙈
isiksinem45 Ruumis Bende 5 haftalık iken. Öğrendim 6 aylık evliyim 5bucuk aylık hamileyim heyecanla bebeğimi bekliyorum hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah 🤗❤️
isiksinem45 Ruumis Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canm Rabbim sağlıklı sıhhatlice doğup büyümeyi nasip etsin