Arkadaşlar merhaba ben dün sabah erken gebelik testi yapmıştım ama negatifti, akşama doğru ikinci çizgi oluşmuş su tuttum felan ama gitmemişti. Adetime bugün itibari ile 3 gün var geceden beri karnımda batma var sağa sola dönerken de hissediyorum sizce gebelik mi
İlk ilişkimin üstünden 13. Gün bugün yeni mi yerleşiyor acaba hiç böyle bir şey yaşayan oldu mu 🌸