Ftma4 busrax_ çatalmayı gördüm 2 gün üst üste değerlendirildi ondan önce de aynı şekil bakalım bekliyorum inşallah bir şeyler vardır göğüs uçlarım ağrıyor
Melike3506 busrax_ benim bat 23 son adet tarihime göre döngüm yaklaşık 40 45 gün. 30 eylülde yumurtlama ayın 2 sinde çatlama gördüm şuan bekliyorum ama bazıları yumurtlamadan 14-15 gün sonra adet görürsün dediler gün olarak neyi beklemem gerekiyor bilmiyorum 23 ü mü 16 sını mı?
Leo1234 Benimde bat 21 ama yumurtlama erken mi gördüm anlamadım 4,5gün önce akıntım oldu birkaç gün, ovulasyon testi bu ay kullanmak istemedim biraz rahat bırakmak istedim. Bakalım hayırlısı 🙏🏻🌸
busrax_ Leo1234 bence tam zamanlarında yumurtlama görmüşsünüz. Benimde bu ay iki gün geç yumurtlama oldu. Hakkımızdan hayırlısı bekleyelim bakalım🥰
Leo1234 busrax_ aslında 6ve 7si gibi yumurtlama oluyordu döngüm 31gün ama 3ve 4ünde akıntılarım oldu. Ovülasyon testi bende biraz strese neden oluyor sürekli düşünüp duruyordum bu ay yapmadım. Ama bu ay farklı bi his içerisindeyim inşallah olcak 😄😍 bu ay doğum günüm belki doğum günü hediyem gelir 🤎
Mucizeem__ Poyraz20_ inşallah güzel haberler alırız canım ben tam ayın başında reglm bitti tahminen 23 gibi olurum yada senin gibi 25 falan inşallah o günlerde cookkk güzel haber alırız bebislerimiz olsun ❤️🩹🙈😅
Poyraz20_ Mucizeem__ bnde bu ay vitamine başladım inslah olur 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim inslah bu ay olur
Mucizeem__ Poyraz20_ yok kafana takma senin olur ya baksana kimyasal olmuşsa dikkat edersin bu defa belki bebiş olur