Kızlar bir imtihandan geçiyorum.. Herkes gibi.. Yaklasik 3 hafta once tüplerimin ikisininde tıkalı olduğunu öğrendim. 3 haftadir tüp bebek fikrini benimsemeye elimdekilere hamd etmeye başladım. Maddi olarak kendimizi ayarladik bizi bu süreçte ne negatif etkilerse eşimle düşündük hal yoluna koyduk. Gelecek ay nasip ederse başlamayı düşündük ve hep dedim ki “allahim ben boyle diyorum ama sen bakalim ne diyeceksin bizr kolaylikla nasip et” asla isyan etmedim sadece cok şaşırmıştım tüplerimin tıkalı olmasina. Daha bebek denememizin 6.ayinda hic bir sikayetim yokken bu gercek elbette üzdü ama yine allahima sarildim.. Tutamiyorum kendimi ağlıyorum suan bile. Esim haziran ayinda spermiyogram vermisti devlet hastanesinde. Degerleri iyiydi. Yani tup bebek olacagi icin hızı falan onemli degil ama morfolojisi 28 29 civarindaydi. Cumartesi tekrar doktorumuz yenilememizi istedi. Bu arada 3 aydir takviye kullaniyor doktor kontrolunde daha da iyi olsun diye. Caksir suyu, incir… Elinden geleni yapıyordu. Neyse cumartesi gunki ozel hastanede yaptirdigimiz testte 29 olan morfolojisi 0 çıktı. 40 olan ileri hızı 0 çıktı. Yıkıldık. Dedigim gibi ileri hiza zaten takilmiyorum(oysa takviyelerin amaci hizi artirmakti doktor bu sebebple vermisti carniact duo belki bilirisniz) ben ne yapayim ne dusuneyim kızlar. Kendimi oyle çaresiz hissediyorum ve adim atmaktan o kadar korkuyorum ki. Diyorum ki allahim bana yazmamis ve beyhude ugrasmami engellemek istiyor… Agliyorum cunku cok doluyum tutamıyorum kendimi. Bir umut acaba test yanlis cikmis olabilir mi diyorum ama her seye de hazirim. Bu arada eşimin usg si temizdi herhangi varikolsel durumu yoktu. Agrisi falan da yok… Boyle bi farklilik basiniza geldi mi hic. Hani degisir de 29 dan 20 ye duser, sifirlanir mi ya… Allahim bu imtihani kolaylikla geçmeyi nasi0 etsin bana dua edin yalvaririm kimin duasi kabul olur bilinmez 🤲🏻 yalvaririm dua edin 🤲🏻