Kızlar bu ay klomen kullandım ve çok güzel yumurtlama görüp pik günleri değerlendirdim. Bu ay çok ümitliyim ve yumurtlamadan 5 gün sonra göğüs hassasiyeti başladı. Hala daha devam ediyor. Yumurtlamayı 3 gün gördüm. Şimdi ben ne zaman test yapmalıyım? Ben heveslenip şimdiden yapmaya başladım ama negatifleri görünce çok üzüldüm. Daha çok mu erken? Ayın kaçında test yapmalıyım? 