Merhaba kızlar, 5+4haftalık hamileyim daha doktora gitmedim,yarın değil o biri gün randevu aldım doktor o zamanı uygun gördü.Dün gece koyu kahve tonlarında bi akıntı geldi benden böyle çikolata renginde,ama ne bi ağrım var ne bir şey,kan da değil.bulantılarım var ama sabahları uyanınca oda,o akıntı normal mi sizce,korkuyorum biraz,bu arada bu ilk hamileliyim.