Beril16 Iraz Benimde 9+1 🥰 Mide bulantısı için prifemyn kullanıyordum. Dün gece denemek için bıraktım. Bugün nasıl olacak bakalım. Bir sonraki doktor randevunuz ne zaman 🌸
Nzl 9+2 bende çok şişim, tuvalet çıkması zor. Midem bu zamana kadar bulandı ama az az kusacak kadar değil, acaba kusar mıyım ki bundan sonra ?
Iraz Nzl bende hiç kusmadim canım çok şükür benimde hafif böyle miğde yanması gibi oldu ama dün çok midemi doldurdum ondan sandım