Rabia_ylc 16 haftalığım göbeğimde beyaz derin çizgi çıktı yan tarafında acaba çatlaktmı ne yapmam gerekir
Gunduzanne Rabia_ylc muhtemelen karnın büyüdüğü içindir doktorlar siyah ve beyaz çizgi oluşumu için bunu söylüyolar bence tenden tene renk farklılaşıyo bide zayıfsanız o şekilde gerilmiştir
Gunduzanne Rabia_ylc zayıf olduğundandır ozaman canım şahsen benim karnım bebekten öncede büyüktü tık yok çatlama konusunda😂 ben BİO OİL kullanıyorum canım bide arada saf zeytinyağı sürüyorum