Nurrevren E bebekte çok güzel baston arabalar var yiğenim ve kardeşimden biliyorum büyük araba kullanışlı olmuyor küçükken zaten pusetten çıkmayacak marka olarak soruyorsan e bebekteki kaliteliydi... birde bu üç ayaklı lar var ama onlarda kullanışlı değil bebek büyuyuncede kullanılmayan tarzlar. Yine kendin bilirsin sürekli ulaşım arabayla olduğu için artık büyüğe gerek yok diye bende baston almayı düşünüyorum kapanması taşınması çok basit.
Nurrevren Baktım ama oda çok fonksyonlu arabayla gidiyorum doğudayım ben biyere gitmiyoruz ki yürüme mesafesindeki yere arabayla gerek yok o kadar. Diye düşündüm tabiki kendi fikri herkesin kullanisa göre değişir.