my_rules Arkadaşlar bağlatan varmı aranızda varsa bir bilgi verebilirmi hem ücret konusunda hem ameliyatı nasıl gecti konusunda ben sezaryan doğumda aynı anda bağlatmak istiyorumda bilgi verirmisiniz
Unzle46 my_rules bir hafta önce 3 sezeryanimi oldum o sırada tuplerimi de baglattim sadece ameliyat süren uzuyor ben devlette oldum özelde fiyat ne bilmiyorum
123obd my_rules bende 4. Gebeliğim bu sezeryanda kesin net baglaticam özelde 40 bin dediler devlet hastanesinde olcam artık
Busssx my_rules Bende 28 yaşındayım 2.gebeliğim bu sezeryanda nasipse bağlatacağım aralıkta doğumum özel de olacağı için ekstra ne kadar tutacak bilmiyorum tahmini 5-10 bin arası olabilir
Sulegkdmr Esratuncay ben üçüncü çocuğuma hamileyim bende devlette bağlatmak istiyorum. İki doğumumda normal oldu bunu sezeryan olup mu bağlatsam yoksa sizin gibi kapalı ameliyat yöntemi ile mi bağlatsam kolay olur acaba? Öneriniz nedir?
Dilaradenizz0 Sulegkdmr diğerleri sezaryan değilse ve herhangi probleminiz yoksa devlet sezaryan yapmıyor malesef ki
Esratuncay Sulegkdmr kapalıda aynı sezeryan gibi ağrın oluyo doktor kabul ederse doğum sırasında bağlatman en mantıklısı benimkinin arası uzun olduğu için kapalı yaptılar artık açık ameliyat zor yapıyolar mecbur kalmadıkları sürece
Esratuncay benimcanimoglumm sezeryan olmuş gibi ağrın oluyo bi gece yatırıyolar göbek deliği ve iki yandan giriliyo dikiş 3 4 tane oluyo ama ağrı sezeryan olmuş gibi oluyo
123obd Dilaradenizz0 ben şuan 25 yaşındayım 26 yaşında sezeryla birlikte baglatcam doktorum kabul etti
Dilaradenizz0 123obd aa çok iyi ben de 26 yasindayim 4. Gebelik üçüncü sezaryan devlette doğum yapicam şansa kim girerse o gün doğuma onunla konuşun dendi inşallah bağlarlar
my_rules Busssx düm fiyat bilgisi aldım 10 bin tl eğer ameliyat sezeryan esnasında yaptırırsanız diğer türlü 25 bin tl miş