Tictack evet ilk gebeliğim 🥰
Kıvamı yoğundu normal akıntılardan farklıydı anneme söyleyince o da doktora bir sor dedi ben de sordum o da sancın olursa haber ver dedi orda anladım normalde her şeye ‘normal’ diyen bir doktor. O belli olmuyor işte kız erkek fark etmiyor bazen . Benim çevremde erkek bekleyenler hep erken doğurdu kızlar 41. haftaları gördğ 😅 bizimki gelişmişti neyseki sorun olmadı.