Ayguns Dün aynı şikayetimi buraya yazdım. Göbek deliğimde ağrı var yaşayan var mı diye. Bi kaç arkadaş dışında cevap bile veren olmadı. Ama kaynanama dayanamıyorum, kocam beni aldatıyor mu, görümceme gıcık oluyorum vs gibi iğrenç iğrenç postları günlerce cevaplayıp üstüne bi de sabitliyorlar. Bazı kadınlar ne basit yaşıyor hayatı inanın midem bulanıyor. Tek derdi kocası kaynanası görümcesi olanları gördükçe kadınlar olarak potansiyelimizin bu kadar düşük olduğuna inanmak da istemiyorum. Allah başka dert vermesin hiç birinize. Senin sorununa gelince canım. Dün aynı acıyı yaşıyordum çok şükür bugün geçmiş. Doktor da olabilir demişti. Ama farkettim ki kendimi çok yorduğum zamanlarda o ağrı oluyor. Sen de biraz vücudunu dinlendir. Fazla uzanarak eğilerek vs iş yapma. Geçiyor