Tuba-M55 Selam anneler 🌸 hamileyken hep bu saatlerde uyanırdım sabaha kadar uyku tutmazdı. Bebem de hep bu saatlerde acıkıyo🙃 ilgisi var mı acaba böyle olan var mı? Uykunuzun kıymetini bilin deliksiz uyuyun uyuya bildiğiniz kadar 🤭
gmz10 Tuba-M55 bence ilgisi var çünkü benim kızım da benzer şekilde karnımdayken uyandığı saatlerde uyanıyor yine☺️
semrabgt Tuba-M55 ve o sırada 2 de uyuyabilmiş ve 7 de uyanmış 37. Haftadan selamlar 😂😂 gerçekten uyku kavramı yok olacak gibi .. sıcak basmaları ayrı nefes darlığı ayrı bebişimin attığı tekmeler ayrı uyutmuyor 🤦🏼♀️
Tuba-M55 semrabgt yine uyumuşsunuz ne güzel ben kaçta yatarsam yatayım 3 te uyanıyodum sabah 6 ya kadar oturuyodum huzursuz bacak tekmeler vs 🤭😅