tomrisinannesii Kızlar dört gün önce dua istemek için yazmıştım. Çok şükür ki ikinci yavruma da kavuştum. Dua eden arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Tüm doğumlar zor Rabbim doğum yapacak tüm annelere yardım etsin. Doğum korkusu olan anneler içinse tavsiyem korkmayın. Rabbim kolaylığını veriyor inanın bol dua edin ve dua isteyin sadece. İnanın düşündüğünüzden daha kolay gelecek herşey. Sezaryen olacaklara tavsiyem kendinizdeki gücün farkına varın. Ne kadar ayaklanırsanız o kadar iyi oluyor. Yürüyün bol bol. İlk ayağa kalkışınız için inatlaşın acınızla işe yarıyor. Unutmayın biz anneler çok güçlüyüz.
ssevilmommy tomrisinannesii maşşalah gözünüz aydın😍 bende ikinci sezeryanımı olacağım kasımda ama çok korkuyorum.. agrılar falan nasıl geçti ilke göre azmı yoksa çokmuydu
tomrisinannesii ssevilmommy canım sağlıkla kavuşmanı diliyorum ilk olarak. Hiç korkma derim sana. Ben ilk sezeryanımda iki gün ayağa kalkamadım yürüyemedim hastanede yatmıştım. Ama bu doğumum o kadar pozitif ve güzeldi ki hemen ayaklandım. İşlerimi hallederken zorlansamda yapabilir haldeyim. Ağrı acı ilk anestezi sonrası hissediyorsun ama ağrı kesici iğne serum ile halloluyor. Kendine güven inan yapabilirim dediğin anda ağrı acı bile hafifliyor. ❤️
Minedy Size acil şifa diliyorum hızlıca iyileşin inşallah , yavrunuzunda sağlıklı sıhhatli ömrü olsun inşallah 🌸 kaç hafta kaç günlükken ikinci sezaryeni oldunuz ? Benimre ikince sezaryen olacak ne zamana randevu veriyorlar merak ediyorum
tomrisinannesii Minedy canım 38+3 ken girdik doğuma. Doktora göre değişiyor ameliyat günü ama çoğu 38-39. Haftada tercih ediyor ikinci sezeryanı. Tabi nst ve diğer değerler normal ise. 🌺
Maviss718 Gözün aydın canım sağsalim büyütmeyi nasip etsin bende birazdan gireceğim sezeryana dualarınızıza talibim🥰🙏
tomrisinannesii Maviss718 Allah sağlıkla az acılı yavruna kavuştursun canım. Rabbim ve melekleri yanında olsun🤲🏻❤️
beybim0 Hayırlı olsun bende ilk doğumum sezeryan oldu ikinci hamileliğim de sezeryan olursa şunu merk ediyorum aynı çizgiden tekrar mı kesiyorlar
tomrisinannesii beybim0 benimkini aynı yerden kesmişler canım hatta ilk sezeryanın izi çok kötüydü onuda temizlemiş doktorum.