zeykob Sorum çok saçma gelebilir ama hiç iştahım yoktu, şimdi oturup kaşık kaşık dondurma yemek istiyorum. Dondurma yesek bebeğimiz üşür mü? 😃
Dderryaa zeykob bende aynıyım ama kaşıkla yenenden değil paketli olanlardan konyada o kadar markete baktık sonunda bulduk 😂😂
Engineermom zeykob kiz o zaman çay da içmeyelim yanar 😂 Yarasin bebise ama dikkatli ye senin bogazin usumesin 😊
Yagmur0256 Dondurma faydalı sütlü olduğu için kaliteli dondurma yiyebilirsin. Ama aşırıya kaçmamak koşuluyla..
Minnosaile zeykob en azından soda içsem erir mi demedin 😂 hepimizin acemilik dönemi oluyor canım , sordukça okudukça öğreniyoruz. Abartmadan yersen bişey olmaz 🙂
Azrazerin zeykob şuan cevap yazdığım için kendime kızıyorum 🤦🏼♀️ Hani bu sorularla para kazanılıyorsa falan bilelim bizde orjinal uydurmasyonlu sorular yazalım.
031965 Midene gidiyor bebeğin üşümez dişin üşür boğazın üşür kilo kilo yesen filan miden üşür ama bebeğin üşümez