Hayalimmm42 Fulyalife demekki aynıyız bakalım hangimiz önce doğurcaz 😀sizinde normal mi şimdilik sezeryanmı?
Bendiyebiri_ E_E1996 cumartesi sabah geldi canım akşamı acile gittim pazartesi sabaha kadar doğumun olur dediler sancım coktu ama doğum gerçekleşmedi hala beklemedeyiz şuan kotnrole gidicem dua et bana duaya çok ihtiyacım var aşırı sancım var duramıyorum ama ne doğum gerçekleşti ne su geldi
Tugba9106 Sezeryan olacaği için 38. Haftada,kesin net aliyorlar bebeği . 35 +3 oldum doktora gidecem bu hafta 37 olacam gittiğimde. Sayili günüm kaldı diye planliyorum ben kendi kendime .doktor ne der bilemem. Daha,gün vermedi. Randevumu iple çekiyorum 🤩🤩🤩
Melekozlu Uygulamaya göre 17 gün kalmış ama taş çatlasın aynı 1-2 hafta ya sanırım doğum olur 🤪 ama ben hala deli gibi korkuyorum her an her şey olabilir mi diye
Nesegull ayse-52 son adet tarihiniz nedir benim 3 Ocak 40 haftama girmek üzereyim yani ve hiçbir belirtim yok nişan gelmesi ağrı sancı vajinamda arada oluyor ama dinlenince geçiyor tabii ki .daha sancım hiçbir şeyim yok iyiyim endişe etmeli miyim sence ya gelmedi diye moralim bozuluyor sürekli sende durumlar ne
Zynp-ela6 1merves son 28 😀 of çok heyecanlıyım zaman geçmiyor sanki son zamanlar geçmiyormus ama bir taraftanda korku var 😀