Bibebek_2kedi Kızlar gebelikte kabızlık yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl atlattınız henüz 4 haftalığız bu yüzden fazla ıkınmaktanda korkuyorum düşer filan diye bol suda içiyorum ama fayda yok
ayse_varol Bibebek_2kedi Bende de hamileliğin başından beri var doktorum ilaç vermedi ama sabah aç karna yarım su bardağının içine 2 yemek kaşığı kdar zeytin yağı yarım limon ve çok az bal karıştır iç dedi gerçekten çok iyi geliyor. Birde siyah kuru üzümde çok faydalı denemeni tavsiye ederim🥰
Asli98- Bibebek_2kedi ac karnına bir kuyu kayısı ve kuru incir yiyorum üstüne bol su içiyorum bende işe yarıyor
Busra5354 Bibebek_2kedi bizde hamileliğin başında fazlaca kabızlık çektik şimdi 39 haftalık olduk. Doktorunuza danışırsanız duphalac verecektir ama o da aşırı gaz yaptıgı için sancınız okur. En iyi çözüm kefir bize çok iyi gelmişti dene ister ☺️