Selam kızlar şuan 30+1 im. 29+5 de doktora gittim 1850 gr olduğunu söyledi bebeğimin kilosu 2 hafta önden gidiyormuş. İri bir bebek dedi sizde kilolar nasıl böyle giderse gerçekten sezeryan mı olmak zorunda kalırım ? Kafam çok karıştı haftalar geçtikçe stresleniyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.