28+4 ten merhaba bizimde Aralık sonu gibi gözüküyor doğum. Nefes darlığı çok zorluyor beni. Sürekli aç gibiyim ama ağzıma birşey alınca da doymuş gibi hissediyorum. Midem geç hazmetmeye başladı. İnşallah hayırlısıyla sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize. Çok az kaldı sabredelim bakalım 😊