Her zamn kasık ağrım oluyodu benim .ogünde biraz daha fazla ağrım oldu.sonra duşa gireyim dedim sıcak duşa girdim çıktım.bianda suyum geldi annemi aradım geldi hastaneye gidene kadar 5 santim açılmam oldu 10 dakka snrada 10 santim açılmam oldu hemen doğuma girdim .kolay oldu çok sancı çekmeden .ama dikişlerim çoktu bnm sıkıntım dikişlerden oldu