ykaya18 Selamlar herkese, 6 aylık hamileyim, kısmetse kızımız olacak. Ankette yazdığım isimler arasında kaldık, yok bir gün mesela Beren olsun tamam diyoruz ama Derin de güzel diyip tekrar başa dönüyoruz. En çok oyu hangisi alacak merak ediyorum, sizce? 💚💚
Bebemiz Anketi oylamadan önce aynen bu isimleri ben de belirlemiştim . Yani birebir aynı isimler olması şaşırttı ☺️ bende ekstra bir isim daha vardı ona karar kıldık🥰
tazeanne23 ay lütfen Defne ismi yasaklansın artık😩 heryer Defne şaka gibi 95 lerin Merve si gibi😅 Bade ve Derin güzel ama Bade nin anlamıda pek hoş değil☹️
Tuliy5 tazeanne23 Bir de üstelik Defne Yunan mitolojisinden bir isim. Bitkinin ismi direkt oradan geliyor. Bu ismin Türkiye’de bu kadar yayılmasını hoş karşılamıyorum. Aynısı Atlas için geçerli. Dünyayı omuzlarında taşıyan tanrı olan Atlas bizim ülkede en popüler erkek ismi oldu. Ilginç.
Handemhmt Tuliy5 Düne kadar bebeğimin cinsiyeti erkekti ve Atlas koyacaktım bugün kuz olduğunu öğrendik 😂
tazeanne23 Tuliy5 evet ayrıca Defne ismini yaz kış yeşil kalan, ahlakli kız falan diye anlamını güzel göstermeye çalışıyorlar. Fakat gerçek anlamı, Apollo nun tacizinden kaçarken babası tarafından ağaca dönüştürülen kızın hikayesi olarak geçiyor Yunanlarin mitolojisinde. bence hiç hoş bir hikaye değil, daha çok acı bir hikaye şahsımca.. Ayrica defnedildi, defnedilecek fiilini de çağırıştiriyor bana.. neden bu kadar beğeniliyor bu isim anlamıyorum.
ykaya18 Yaa yanıtlar gelmiş ama hiç bildirim düşmüyor. Defne nin bu kadar yoğun olduğunu bilmiyordum bende çünkü heryerde duyduğum isimlerden pek hoşlanmam. Derin e daha yakınım şu sıralar 🙈
Handemhmt Tuliy5 hayır ya içime hiç bir isim sinmiyor alya arya asel doğa falan bu tarz isimleri istemiyorum. Aklımda sıla vardı onuda eşim istemiyor 3 yaşında bir kızım var onun adı Asya 😂
Tuliy5 tazeanne23 Katılıyorum size. Hikayeyi beğenip kızına bu ismi vermek isteyen varsa amenna, ama isimlerin anlamlarını güzelleştirmeyi hiç doğru bulmuyorum.