Kızlar normalde hiç kıllı bir yapım yoktur. Hamilelik öncesi lazer yaptırdım hamileyken kolaylık olur diye. O kadar para döktüm. İşe de taramıştı tertemizdi heryerim afedersiniz. Şuan 12+5 haftalık hamileyim ve çok özür diliyorum tabirim için orman gibi oldum göbeğim bile aşırı kıllandı. Kimisi doğumdan sonra dökülür onlar geri diyor. Sizce dökülür mü. Sizde bu kadar kıllanma oldu mu