Minikkkbezelyem Kizlar merhaba 11 +5 aylık hamileyim 2 saattir rahmimin ust kisminda bir ağrı var sanki tuvaletim varda tutuomusum gibi bu normal mi tedirgin oldum biranda
Mucizee80 Minikkkbezelyem bnde 11+4 üm bnimde bu tarzda arada ağrılarım oluyor sonra geçiyor rahim büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum ilk gebeliğimdede bu tarz ağrılar oluyordu