Gebeyim ilk aylarindaysan pek de etki etmiyor ben iki üç hafta öncesine kadar kullandığım halde günde 3 4 kez ksuuyodum 10 kez kusmaktan iyidir diye devam ediyordum. Şimdi de kusma yok bulantı hissi var kendimi tutuyorum diyebilirim çıkarmamak için bu güzel bişey dedik bırakayım bıraktığım gibi başa sardı malesef. Ben artık beşinci aya girdim azalması gerekir normalde