Yagmur3436 dertten benimki tek başıma tüm orduyla savaşıyor gibiyim sanki bağırıyorum herkes var ama kimse beni duymuyor gerçekten yorgunluk hissi var ne zevk alabiliyoruz ne keyif herşey omuzunda destek veren yok arayıp soran yok ama suçlayan çok istekleri bitmiyor kimsenin ve en kötüsü kimse memnun olmuyor Allah görüyor bizi derde sokanlar dertten ayrılmasınlar inşallah hepsi geçicek zaman sadece sabır ama hayattaki en büyük en önemli olan aile ve eş desteği malesf eşimde aynı ailemden sadece annem gerisi yok insan kafasına takıyor buyğzfen bırakamıyorum maalesef