Bende de pıhtılaşma vardı bu sebeple bir kaybım oldu, fakat hamilelik öncesinde kan sulandırıcıya başlamadım, öğrendiğimde ilk doktor kontrolümde kullanmaya başladım, iğneyi 2 günde bir olarak başlattı doktorum durumu görmek için, sonra hergüne çevirdi, şuan çok şükür 24 hafta olduk hala kullanıyorum.