Kızlar 31+4 oldum ve vücudumu artk nasıl yapacağımı bilmiyorum jilet kullanmaktan nefret ederim bu yaşıma kadar kullanmadm hiç ama eğilemiyorum en son kuaförde yaptırdım ama oda çok kaşıntı yapmıştı tahriş olmuştu agdayla ben hep kendim yapardım öyle bişi başıma gelmedi tüy dökücü kullansam sorun olur mu yani artık her an herşey olabilir nasıl yapcam bilmiyorum bacaklarımı da alamıyorum artık:(