seymaozcannn Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim fakat hafif hafif kaşık ağrılarım ilk bebeğimi düşürdüm o yüzden şuna sürekli korkuyorum sizce normal mi
Larraa Evet rahminiz büyüdüğü için bağlarınız geriliyor bu yüzden çok normal. İlk 12 hafta benim hep ağrıdı. Şu an 17 haftalığım her zaman olmasa da ara ara ağrı olur. Doktorum çok normal olduğunu söyledi 🌸