Geçen hafta bende çok kötü olmuştum iki tane serum yaptılar eve geldim daha kötü oldum benimde alerjim var hemşire bir arkadaş bana yarım çay bardağına iki yemek kaşığı pekmez bir çay kaşığı tereyağ kaynatıp kaynatmaya yakın biraz karabiber ekleyip ılıyınca içtim yarım saat su içme dedi bir kaç defa yaptım düzeldim belki sizede iyi gelir geçmiş olsun