22 haftalık ilk gebeliğim. İki üç gündür sancı hissediyorum büyük sancılar değil ancak iğne batması gibi adet sancısı gibi durumlar. Ansızın yokluyor karnım bir huzurlu değil gibi emin olamıyorum. Yurtdışında yaşadığım için doktora ulaşımımız da çok zor oluyor maalesef. Bu dönemde bu normal mi? Düzenli değil ama yine de ara ara yokluyor..