AnayimBenAna_ b-bg 4 çok düşük bayılırsın Allah korusun tuzlu bişeyler tüket ayaklarını yukarı kaldırıp uzan
Sumeyyeky b-bg gebekiğin 6. Ayına kadar 7-4 , 6-5 ti tansiyonum dışarı bile çıkamıyordum sonra sonra düzeldi çok şükür normale döndü
Amanbedunya b-bg düşük tansiyon bizi yorsa da yüksekten çok daha iyi. Bende 7-5 / 6-5 gördm çok kötü oluyorum ama yoğurt sık tüketmeye başladım kendimi kötü hissedince ayaklarımı yükseğe uzatıp dinlenmeye çalışıyorm öyle rahatlıyorm. Tuzlu ayran vs ilerde sorun olur diye çekiniyorm açıkçası ödemden dolayı
Seymabalkara b-bg benim de 3e kadar düşüyordu. Hemen tuz yalıyordum ayrana falan vaktim olmuyordu çünkü ayakta olmamaya dikkat öyle bir durumda. Vücudunda sanki deprem oluyor gibi sallanıyorsun zaten. 7. Aya giricez dışarı tek hiç çıkmam bu yüzden. Bı anda oluyor çünkü.
Elfelf475 b-bg ben de öyleydim doktorum tamamen gebelik hormonundan kaynaklı maden suyu, ayran ve bol bol su içip, yemek porsiyonlarını büyültmen gerekiyor dedi. Ben bunları yapınca düzeldi. Aç kalınca çok su içmediğimde düşüyor benim
b-bg Seymabalkara tuzlu ayran içip uzandım bir saat sonra falan düzeldi ama bu aralar çok tekrarlıyor benimde dikkat edeceğim teşekkür ederim