Rumuz36 Enfeksiyon yüksek mi demek bende şu gibi akıntı gelmişti bundan dolayı olabilir mi? İlaç dışında nasıl tedavi yöntemi uyguladiniz ?
Huzurluve Rumuz36 _biranneadayi Normal değil bu değerler kesinlikle önlem alınmalı. Probiyotik takviye kullanıyoruz doktorumla ki degelerim 4 - 5 bile olsa başlarız Turna yemisi içerikli bitkisel ilaç doktorunuza sorabilirsiniz
_biranneadayi Normal bi durum canım benim lökosit 20 idi doktor çok normal hamilelikte genelde yüksek çıkar demişti.
_biranneadayi Rumuz36 yok canım dediğim gibi sadece normal dedi gebelikte olabiliyor gebe olmasaydın enfeksiyon diyebilirdik dedi.
Rumuz36 Tuba5252 o zaman benimde yüksek antibiyotik kullanmaya korkuyorum ya bebeğe zarar verir diye kullanmasam da risk var napcam bilemedim
_biranneadayi Huzurluve ben bi dahaki gittiğimde tekrar danışayım ozaman canım. Genelde önceki hamileliğime de baktım hiç yüksek demediler hep de yüksekti