Duyguanneoluyor Kızlar 26+2 haftalık olduk ama kızımın hareketleri hala güçlü değil ve çok az hareket ediyo gün içindede bazıları yazıyo gece bebeğin hareketlerinden uyuyamıyorum falan diyo ben gece hiç hissetmiyorum bu haftalarda daha çok hareketli olması lazm değilmi
Figennn Duyguanneoluyor Canim bebek bastan beri az mi hareket ediyo? En bastan beri oyleyse oylede devam ediyo. Kizlar nazli oluyo👧🏻 Bizim kızda oyle cünki, bnde hep okuyodum burda kipir kipir butun gun durmuyo fln.
Kbr19 Duyguanneoluyor benimde oyleydi 28.haftada daha guclu ve surekli hissetmeye basladim yani sıkıntı etme😊
Kbr19 Duyguanneoluyor insan tedirgin oluyo birde ilk cocuk olunca bende cok sıkılıp stres yapmıştım meger bosaymis herseyin vakti var sizde hem kendinizi hem yavrunuzu sıkmayın keyfinize bakin😊
Duyguanneoluyor Kbr19 evet ya ilk çocukta bilgisizlikten galiba insan herşeyden tedirgin oluyo ama teşekkür ederim bilginiz için ☺
Esmstf 26+2 deyim bende de bastan beri cok az hissediyorum hatta doktora dedimki hocam doguma kadar sizemi tasinsak😂 ultrasonda kontrollrde bi sorun yok ama sakin bi bebis sanirim bu arada erkek bizimki😉🐣