Kızlar kürtajdan sonra ki 3. Adetimi bugün oldum.en son 6 Eylül de olmuştum ikinci adetimi normal adet yoğunluğun da 6 gün sürmüştü.
Ama bugün çok az geliyor neden böyle olabilir korkmalı mıyım 😔 2 kere normal adet şeklinde gördüm bundan önce bu sefer az geliyor yapışıklık söz konusu olabilir mi acaba 2 kere normal adet gördükten sonra yapışıklık ihtimali ortadan kalkmış oluyor mu ? Yada kanama miktarını arttırmak için şuan ne yapabilirim