Sirii Merhaba, Sizler hamileykene kinaya veya dugune gittiniz mi? Ve kac haftadan sonra gitmemeye karar verdiniz? Bebek icin zararli olurmu? Dusuncelerinizi merak ediyorumm.
seyma0661 Sirii 11.haftamda arkadaşımın düğününe gittim bir de çiftetelli oynadım bir şey olmadı çok şükür 😂
Gunduzanne Sirii kalabalık ortamlara girmemek lazım ya.. hem gribal enfeksiyon hemde kovitten dolayı çünkü kovitin varyasyonları devam ediyo ben çok çok yakınım değilse öyle bi riski almam, almıyorum da 5 aylık hamileyim. Sonuçta bebekle ben kalıcam doğduğunda ona verdiğim zararlada ben başa çıkıcam o yüzden hem kendimi hem bebeği düşünüyorum
Mavi_rella Sirii daha yeni çıktık o durumdardan. 21 haftalık hamileyim kardeşim evlendi cumartesi kınası vardı ve Zonguldak gittik kına için oynadım ama çok hareketli olanlarda değil. Ama çok yoruldum bunu söylemek zorundayım 😂😂 ilaçlarımı da saatinde düzgün kullandım çok şükür diyelim 😍😍 sende öyle düşüncelere kapılma canım zaten çok hareketli şeyleri oynayamıyor insan bu durumda ister istemez. Eğer düşük riskin yoksa tabi. 🌹🌹
Cigdm725 Her hangi bir sorun yoksa gebeliğinz de gidebilirsiniz ben kardeşimin nişanina gitmiştim 9 haftalık halimeydim o zamanlar doktorum oyna ama çok fazla abartma dedi hoplayıp zıplama yani oynadigimi goren akrabalarım da oynama otur kimseyle kucaklasma hastalanirsin dediler bi kesede oynayanları izledim🤣🤣
Tugceozturkk Ben gittim nisandir kinadir dugundur Bide kendi dugunume oynadimda hepsinde Çok şükür birsey olmadı ☺️
Ecekrk Sirii 6aylık filandım eğlenceye gittim horon teptim göbek attım riskin yoksa mutlu hissediceğin herşeyi yap zaten yorulunca vücudun bunu belli ediyor o zaman dinlenirsin
sevvalak Sirii Ben doğumdan 1 gün önce gitmiştim ve deli gibi oynamıştım horonlar halaylar romanlar 😅 Konrtol diye gittiğimde de doğuma alınmıştım 😂😂 Şimdi gene hamileyim gene düğünümüz var 6 aylık olucam ve büyük eltiyim 😅 Tabikide gideceğim ve her halimle ortada olup oynuyacağım ben briaz rahat yaşanılması taraftarıyım hamileliklerin çok kasmamak gerekiyor şahsi fikrim 😍
Princess_momm Sirii 8 haftalıkken kız kardeşimin düğünü vardı herşeyi göze aldım ne olucaksa olsun dedim bütün gece halay çektim🤣 topukluda gezdim yetmedi bide 5000 km yol geldim birşey olmadı, ama ilk hamileliğimden yerimden kalkmamıştım kanamam vardı yani allah koruyunca birşey olmaz
KurabiyeninAnnesi123 Sirii 17 haftalikken ablamin nişani vardi 30. Haftamdayim dha dün gittim neden sorun olsun