irmikhelvasi 2 bucuk aylık hamileyim. Sinüzit ağrım dayanılmaz olduğu için burnumdan birkaç kez vicks soludum ve başıma yağını sürdüm. Meğersem 3 aya kadar kullanmak önerilmiyormuş. Her şeyi okur ederim bunu nasıl yapmadım diye kendime çok kızıyorum. Bebeğime zarar gelir mi ya da telafi edebileceğim bir şey var mıdır acaba:(
Bsrakaplan irmikhelvasi ilk haftalar bende grip oldum hep kullandim simdi hamileligimin ortasindayim gece burnum tikaniyor hala kullaniyorum doktorum sakincasi yok diyor merak etmeyin bir şey olmaz
Ozgle irmikhelvasi bende bacak ağrılarım için viks tarzı melhem kullanıyorum doktor hiçbir zararı yok dedi sürmezsem geceleri uyuyamıyorum.