Busetacir çünkü ablam hamilelik döneminde tarama testlerinde yanlış sonuç aldı sağlıklı bebeğe söylenmedik şey kalmadı . Kızın hamileliği resmen ağlayarak ordan oraya koşturarak geçti. Kesin sonuç için fetal yaptırın dediler yaptırdı bebek sapasağlam. O dönemde kendime bi söz verdim tarama testlerine asla girmicem fetal dna yapıp yoluma devam edicem dedim. Kendime yaptığım en büyük iyilik çünkü büyüdükçe bi sorun varsayıldığında “ama sizin fetal dna vardı sonuç temizdi endişelenmenize gerek yok” sözüyle karşılaştım. Şiddetle öneririm