piiremsesinannesiii Yagmurozgec eşim oğlumuz olsaydı subutay istiyordu çok çirkin bence 🥲 sonra doğu bey dedi oda hoşuma gitmiyordu :) kızım oldu deniz koyduk adını
ZehraMiran Yagmurozgec ilk oğlum Miran 😘 ikinciye hamileyim ben deniz ismine çok sıcağım ama eşim Alaz olsun dedi sanırım Alaz koyacağız 💙
Sedefege piiremsesinannesiii verilmiş sadakan varmış 🤣🤣 dalga geçmiyorum yanlış anlama ama okurken şaka mı diye düşündüm
EgeninAnnesiiiiiii İlk oğlumun adı Ege. Simdi ikinciye hamileyim. Ben Uygar istemiştim ama babası Kayra olsun dedi. Muhtemelen Kayra olacak💙
Cnskrkc İlk oğlumun ismi poyraz habib 2 oğlumun adı çınar ayaz 3 oğlum oluyor Allah’ım nasip ederse Murat Uras koymak istiyoruz
12_annee Yagmurozgec rüzgar olcak oğlumun adı ben en başından beri rüzgar dedim eşimde bir yorum yapamadı anlaşmamız vardı çünkü 😊😊