Htccndn Kızlar 2-3 saattir belim çok ağrıyor rahmimdede bir ağrı var anlatamam karnımda arada bir kasılıyor 37+1 günlük hamileyim sizce bu doğum sancısımı ilk hamileliğim hiç bilmiyorum 😒🤷♀️
basakc36 Htccndn Bende 37+2 oldum ayaktayken özellikle aşırı bi bel ağrısı oluyor. Tek başına bi doğum belirtisi mi bilmiyorum. Artık bu ağrıların normal olduğunu düşünüyorum 😂Bebiş bi yere toplanıyor sert oluyor karnım benimde
Sura_cicek Htccndn kasılma sürene bak kasılma süren 5 dakikada bire düştüyse doğum başlamış demektir eğer 15 dakika ve daha üstündeyse başlamak üzere eğer ağrı var geçmiyorsa yalancı doğum sancısı dediğimiz olaydır
Barabar Htccndn benim Dr doğum sancin başlarsa anlamama ihtimalin yok eğer acaba doğum mu diye tereddutte kalırsan o doğum sancısı değildir demişti. Tabii ben sezaryen oldum dediğinde haklimiydi degilmiydi deneyim edemedim sorry 😅
Htccndn basakc36 Aynen öyle ayaktayken sonra otururken kalkarken çok ağrıyor uzanıyorkende ağrıyor ama çok değil bir yere toplanıyor taş gibi oluyor karnım korkuyorum da off hiç bilmiyorum 😂
Htccndn Sura_cicek Kasılma süremi hiç hesaplamadım ama hesaplayım bir bakim ağrı hiç geçmiyor kesintisiz devam ediyor çok korkuyorum 😒
Htccndn Barabar İnşallah anlarım ve inşallah doğum sancısı değildir şuan kendimi hiç hazır hissetmiyorum çünkü korkuyorum 😒