Merhabalar Adetime 2 gün kala hafif pembemsi kahvemsi lekelenme yaşadım , adetim 3 gün gecikti , Kasık ve bel ağrım var göğüslerde hassasiyet Adet gecikmemin 1. Günü test yaptım fakat tek çizgi çıktı silil bile değil Sizce nedir Bu durumu yaşayıp gebe olduğunu öğrenen varmı Geç döllenme olabilirmi?