Merhaba kızlar, dün 40+6 normal doğum yaptım doğum yaptım. İlk gebeliğim. bebeğim de AB0 kan uyuşmazlığı çıktı, anne bebek kan uyuşmazlığı olarak geçiyor sanırım. sarılık ile beraber kan uyuşmazlığında iki tane diğeri riskli pozitif çıkmış o değerlerin ne olduğunu anlayamadım çok bilgi vermediler açıkçası. Bebeğim yoğun bakımda şu an ben de hala hastanede yatıyorum böyle bir durum yaşayan var mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi çok önemli bir sorun mu bu?