Semanur_1453 bende adet tarihine göre 5 ama kese gelişimine göre 4 haftalıgım. İlk hamilelige göre bu hamilelik o kadar farklı ki. Halsizlik, felaket bir agrı (Adetken böyle bir şey yaşamıyorum) kafamı yastıktan kaldıramıyorum, iş yapamıyorum. Bir üşüme bir terleme garip garip haller 😓 Kızımda mide bulantı vardı ama agrı yoktu ya😔