243424 bende de aynı sorun var. Normal doğum sonrası idrar kaçırma ve afedersin vajina içinde sürekli gaz oluşumu vardı. Doktora gittim hem idrar torbası hem rahim sarkması var dediler. Direkt ameliyata alırım seni ama bir daha doğum yaparsan her şey sıfırlanır, git istediğin kadar doğur sonra gel dedi 😅 biraz da genetik bir durum bu ailemde de vardı benim. Kegel egzersizi öneriyolar bunun için ama kendim için söyleyeyim bi faydasını görmedim. İkinciye hamileyim bu da sağlıkla doğarsa inşallah ameliyat olmayı düşünüyorum