Kızlar temmuzda boş gebelikten kürtaj oldum ilk gebeliğimdi ve ilk denememizde tutmuştu. 2 ay sonra tekrar denedik ama bu kez 2 gün gecikmeyle adet oldum tutmadı :( yumurtlama gününü değerlendirdik, adetim de düzenlidir normalde. Kürtaj sonrası gebe kalma da sorun yaşayan oldu mu ? Ne yapmamız lazım fikir verin lütfen:(( çok üzgünüm..