Kdrye Kizlar 31+5 gunluk hamileyim . Sabahtan beri mide bulantisi ve sag bobregimin oldugu yer agiriyor. Sizdede oluyor mu
Sibelemre Kdrye bendede var her tarafım ağrıyo midem de bulaniyo kaç gündür ağzımın tadı bile yok basta olduğu gibi bebiş büyüdüğü için mideye baskı yapiyo diye biliyom 31 haftaligim
Busraxx Böbrek agrısı bendede var kesin şiştiğini için agrıyordur bebek büyüdüğü için böbreğe baskı yapıyor bol su içip ağrımayan yerine yatmalısın
Dilommm Baskidan dir o buyudukce baski artiyor benimde solum agriyordu eger sanci gibi olursa doktoruna gidersin